Регламент роботи

Графік та регламент роботи

Пн-Пт з 09:00* до 19:00. У ці години :

  • реакція на запит через тікет-систему від 5 хвилин до 2 годин залежно від терміновості питання (питання пов'язані з працездатністю сервера вирішуються першочергово в найкоротший термін);
  • вирішення фінансових питань;
  • допомога у базовому адмініструванні;
  • перевстановлення ОС;
  • підключення КВМ;
  • вирішення інших питань клієнтів.

У будь-які дні з 19:00* до 09:00. У ці години :

  • вирішення мережевих проблем в межах ДЦ;
  • підключення IP-KVM.

* Зазначено Київський час.

Важлива інформація

У підключенні IP-KVM може бути відмовлено, у разі якщо запит виходить від облікового запису, за яким не числиться послуга, до якої затребуваний доступ по IP-KVM.

Клієнт може звернутися в службу технічної підтримки по телефону для отримання усних відповідей, однак будь-які дії з нашого боку виконуються ТІЛЬКИ по надходженню заявки з контактної адреси або з Особистого кабінету.

Для виконання певних дій співробітник підтримки має право запитати у Клієнта root - пароль до сервера.

Підтримка не зобов'язана здійснювати консультування з питань програмування, обслуговування скриптів, програм, а також з інших аналогічних питань, що не стосуються працездатності  наших послуг.

Ми приймаємо до сплати